tirsdag den 15. juli 2008

Jeg har fået en award!


Sørme om ikke jeg har fået en Brillante weeblog Award af min moster (http://fru-nielsen.blogspot.com/)
Tusin tak min skønne Moster :o)
1. The winner can put the logo on her blog
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you`ve nominated.
Jeg giver denne Award vider til Jer for jeres store kreativitet og altid spændende at besøge Jeres blog :o))

4 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

1000 tak for det! Nu har jeg har fået denne award før, for et stykke tid siden og også selv sendt den videre, så jeg vil lade den ligge, men det var rigtigt pænt af dig at tænke på mig :)

Berit sagde ...

Mange tak....
Jeg har ikke fået nogen award før.
Så jeg er meget glad for denne.
Så må jeg se og få givet den videre.......

Berit sagde ...

Hej igen...
Jeg kan ikke finde ud af at få sat awarden på min blog....
Og hvordan giver jeg den videre?

Berit sagde ...

Hej igen
Nu har jeg fået det til at virke.
HÆ HÆ