mandag den 14. juli 2008

Gevinst!


Ja det har har ikke ret meget med scrap at gøre, men jeg er så glad jeg bliver nødt til at skrive det. Min avlshoppe er i dag blevet scannet og hun er med føl! Det er 6 gang hun er med føl og hver gang har hun holdt 1 gang. Så det bliver spændene hvad der kommer til næste år nu har jeg jo lille Remmi så jeg kan næsten ikke være bekendt at ønske mig en hoppe mere. Jeg sætter lige et billede ind af Remmi, hun er bare for skøn. (faderen til Remmi og det nye føl hedder forresten Lionell, han kan ses her www.hingstecenter.dk)

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

waw tillykke da :o) krydser at alt går vel :o)

Anonym sagde ...

Til lykke med heldet... Nu er det bare hunden der skal følge trop :)))

Heidi sagde ...

jeg har valgt at give dig en webblog Award :o)

Tjek min blog http://fru-nielsen.blogspot.com

knus din yndlings moster