fredag den 27. juni 2008

Jeg er blevet tagget....

Jeg er blevet tagget af http://fru-nielsen.blogspot.com/

Hvad lavede du for 10år siden?
- Jeg gik i folkeskole i Toksværd på sjælland.

5 ting på TO-DO listen idag..
- På arbejde fra 8 - 15
- Hente Amalie i børnehave
- Handle
- Tyson på sin daglige date v. Mille
- Få scrappet 3 kort til oldeforældrene fra Amalie

Snacks jeg kan lide..
- Er der noget man ikke skal kunne lide? Jeg eeelsker alle snacks... mad.. Men min yndlings er nok chokolade. Især nougattærter fra Frellsens.

Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær..
- Rejse med min mormor til ja hvor i verden hvor måske de kan helbrede hende for kræft!!
- Betale min gæld.. (aargh kom til at tænke på den... væk væk grimme tanke..)
- Købe mig nogle flere dyr...;-)
- Give hele min familie en STOR gave hver (hvor mange millioner snakker vi om?)
- ALDRIG arbejde mere, bare hygge om mine dyr og familie.

Steder jeg har boet..
- Frederikshavn
- Stenhøj
- Silkeborg
- Holme-Olstrup

Jeg sender spørgsmål videre til:
http://migogmine.blogspot.com/

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Som spørger, HVORDAN GØR MAN.....